Galen helg!

Helgen som gått har varit helt galen! Sofia har varit hos mig hela helgen och det har varit jätteskoj!

Det har hänt så sjukt mycket som jag inte tänker ge er några detaljer om : )

Det har dock inte blivit så värst mycket sömn den här helgen. I fredags var vi uppe och kuckilurade till kl 2. (tänker inte gå in på några detaljer) . Men visst hade vi det mysigt Sofia?? : )

På lördagen vaknade vi redan vid kl 8 och då steg vi upp och åt frukost. Sedan satt vi och spelade Supernintendo heeela dagen och så åt vi Pizza.
Kl 21.00 fick vi för oss att vi skulle gå till Harrys. Så det var bara att slaska på sminket och klunka cider : ) Vårat ciderförråd som vi egentligen skulle ha idag på Valborgsmässoafton : ) Så nu är vi dessvärre tvungna att gå till systemet igen.
Tiden gick så fort på Harrys så helt plötsligt var klockan 2 och då gick vi hem på efterfest. observera att vi bara fick med oss en gäst : ) hahaha. Han var en lyckans ost han !! Inte sant??

Nu ska jag snart gå och möta Sofia så att vi kan gå till systemet.
Idag har jag varit och tränat,, precis vad jag behövde efter den här fläskishelgen..

*Dagens bästa*
Tobbe är här på besök och han och Jocke ska vara med och festa ikväll : )
Har ju inte träffat Tobbe sen han flyttade till Sthlm!!


Hoppas iaf på en lyckad kväll! Hannas kompis Liv har redan börjat dricka där ute i soffan! Det är rätta takter det!

SO LONG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0