Arg som ett bi

Hmm hur kommer det sig att jag varit på dåligt humör i flera dagar nu?? jag som alltid brukar vara sååå glad!! Men idag har vinden vänt och jag är mig själv igen : )

Idag har vi haft workshop och det gick upp över förväntningarna mycket bra.. Våran reklamidé var helt klart den bästa måste jag säga utan att skryta..

Gick ruggigt bra på tyska seminariet idag oxå.. Som vanligt fick jag glänsa lite ; ) Läraren tycker att jag är mycket bra på att läsa texter med mycket inlevelse i rösten.

Har tagit en vilodag från träningen idag för min kropp är alldeles stel! Men jag har iaf hunnit tvätta idag.

Nu ska vi börja på vårat projektarbete som ska vara klart den 5 juni och sedan är det äntligen sommarlov : )
Känns tungt nu i skolan när jag inte känner några ambitioner längre. Ska bli skönt att byta utbildning för det här med reklam och media är nog inte riktigt min grej. Men jag får väl försöka knalla på för gruppens skull nu när jag är projektledare.... Ska göra mitt bästa iaf..
Kul är det iaf fortfarande med tyska.. för det här med språk är nog min grej när jag tänker efter : )

Oj vad mycket tråkigt man skriver i en blogg....

hmmm... är riktigt sugen på att åka till London.. får se hur jag gör i sommar..

*DAGENS BÄSTA*
Dagen gick fortare än vad jag trodde den skulle göra.

Kommentarer
Postat av: Peter

nu ä de väl snart dags o uppdatera eller=)

2007-05-13 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0