Lång dag...

Hej alla fans där ute!!

För mig har den här dagen varit förskräckligt lång. Gick upp kl halv 7 för att gå till Friskis och träna, jag skulle tränat ett skivstångspass men tyvärr så var det inget pass idag så jag ställde mig på löpbandet och sprang i stället. Men det var skönt det med!
Sedan gick jag hem och åt frukost. Hade tänkt att plugga lite men jag var så trött efter denna hektiska helgen så jag somnade!

Kl 13.00 hade vi examinerande seminarie med hela klassen. Vi skulle ha läst några sidor i en bok som vi sedan fick redovisa för klassen. Så det var ju bara och lyssna igenom när 30 pers babblar på om massa oviktig info. Men efter tre timmar var det äntligen över!

Då gick jag och Sofia till ICA Maxi och storhandlade! De hade lite smakprovsstånd som vi smaskade i oss!
Måste bara tillägga att Christoffer på grönsaksavdelningen på Maxi i Falun har ett förträffligt fint leende : )

Och nu sitter jag här och ska snart ta tag i mitt Tyska pluggande!

*Dagens bästa*
Jag har alltid sagt att Falun är litet och det visade sig definitivt idag på Ica Maxi. Såg nämligen mitt ragg från i Lördags där. Ni kan lite på att lilla jag sprang och gömde mig bakom hyllorna! Hur stor är liksom chansen att han befinner sig på samma ställe som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0