uppdatering

Yoyoyo!!

hmm funderar på att lägga ner bloggen för jag bloggar ju aldrig men nu har jag funderat på det och beslutat att jag har kvar den iaf bara för att göra Sofia lycklig :)

Har hänt en hel del sen sist iaf men orkar för tillfället inte dra upp det nu så jag är smart och länkar till mitt gamla resdagboksinlägg från i somras.. det är där det började..

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=66380&section=blog&entryId=1341146&journeyId=213318

Och dessutom så vill jag ju inte skriva några tråkiga grejer i min blogg, det blir ju så tråkigt för er att läsa då ju :)


Jag har iaf flyttat till Borlänge (da ghetto) nu. Borlänge är bra men Falun är bättre. Men min stora kärlek bor ju i Borlänge så det är ju mindre dåligt ;) ähh eller inte! Jag förstår fortfarande inte vart alla fick det ifrån, eller hur Sofia!!??

hmm jaha,, vad ska man skriva mer.. shit jag är ju helt tom och dessutom finns ett störande moment i samma rum, nämligen min pappa som sitter och asgarvar åt Simpsons... det är ärligt det sämsta någonsin!

Idag har jag dessutom träffat alla mina syskon, både hela och halva och det händer typ bara en gång om året vid jul så det var ju lite skoj iaf.. jag ska lägga upp syskonbilden i morgon när jag är tillbaks i Borlänge.

Jag har packat ner alla mina vintergrejer.. hundra par skor och några jackor med andra ord.. förstår inte riktigt varför ,, jag kommer ju säkerligen köpa nytt iaf,, hmm ..Och självklart så har jag packat ner Sofias och mina chockrosa stjärtlappar :) Så nu blir det åk av! Vi ska bara ha lite snö snart, men lugn det kommer :)

Här har jag då bestigit Faluns största snöhög mitt i stan :) Tjohoo vad det gick nedför!

image19

Ja och nu får det räcka med bloggandet för idag,, kan hända att jag uppdaterar nångång runt jul :)

Åhh får ju inte glömma att skriva om Björns rynkor som han börjar få nu på gamla dar... Det finns väl bara en sak att göra egentligen och svaret på det är botox, det är det enda rätta. Och eftersom jag är en mycket snäll människa så ska jag erbjuda lilla Björn en skräddarsydd behandling för bara honom som är utförd av,, jo självklart mig :) hahahaha












Jo det kan nog bli ett bra resultat det här :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag KRÄVER att du uppdaterar din blogg lite oftare än såhär! jag måste ju snoka vad som händer i ditt liv :P
Förresten har jag en sak jag köpte i bulgarien till dig. men som en sann Nielsen så glömmer jag bort att skicka den hela tiden. jisses!

2007-10-02 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0