Höga förväntningar

Packar Sön 20 aug 2006 14:16
SUCK

KLUCK

MUCK

PUCK

FUCK!

Jag har tillåtit mig själv att ta en paus i packandet,,, men det kanske jag inte borde ha gjort för nu kommer jag aldrig orka börja igen! Det är faktiskt mer krävande än vad man tror att packa...

Jag trodde jag hade tillräckligt med kläder och prylar när jag flyttade från London, men attans det blir ju bara mer : )

Men jag klagar inte!! (eller kanske lite)

I morgon bär det av till Falun! spännande må jag säga!!

Falun är en stad med mycket att erbjuda,, så som:

Falukorv

Knäckebröd

Rödfärg

Måste ju även ta tillfället i akt att åka mycket skidor och framförallt ha sex på en dalahäst... komplicerat?? jo kanske men jag gillar det...

Nä så om man då skulle ta att fortsätta packa nu då,, hade ju inte tänkt att sitta så här länge framför datorn men den där Jimmy höll tydligen kvar mig alldeles för länge... : ) hahahahaha

Ia, du behöver inte va alltför ledsen för att jag flyttar.. jag skaffar min nog en 3-telefon så att vi kan ha lite mer intima samtal : ) hahaha

PUSS

Så här förväntansfull var jag när jag skulle flytta till Falun för vad som känns som en evighet sen. Detta är ett gammalt blogginlägg från en gammal blogg.
Året i Falun var nog typ ett av de bästa i mitt liv och jag saknar det grymt mycket!! (okej jag överdrev som vanligt, det var inte det bästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0