Klantigt av mig

Men åh så klantigt av mig!! här får man då ett erbjudande på en lägenhet i Falun,, hmm tror ni inte då att jag är sä jävla klantig att jag glömmer bort att tacka ja!!! :(
jaja det finns väl fler lägenheter antar jag, men jag blir på så less på mig själv..

Var ute och sprang intervaller i 50 minuter i morse. himmlen var blå, fåglarna kvittrade och mina benhinnor spelar mig ett spratt. Dags att köpa nya löparskor kanske? Jo det får nog bli så,, på fredag är det löning och csn!!! JARIIIBA!!!!

Jag har dessutom fått ihop skapligt mycket pengar till min planerade flytt till London nästa sommar,, jag ska lägga undan hela lönen nu i april och i maj... Sen är jag en liten bit på väg till mitt extremt stora hus i Hampstead med heathen som bakgård :) JAG VILL!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hello girl! hoppas allt är bra! kommer iv ses nåt i sommar? vore kul! ta igen sen sist när jag var så trött. kram!

2008-05-14 @ 13:47:38
URL: http://lolous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0