Summer 2008

Idag har jag fått reda på att jag får ledigt heeela juni!! så den här dagen kunde absolut inget gå snett..! Tror sista tentan är 4 juni och sen ska jag ner till underbara småland och umgås en hel månad med familjen och vännerna. Sara och Ia, here I come!!!

Har till och med redan planerat vart jag ska på midsommar,, jag ska till min best buddy nere i k-hamn som jag inte har träffat på två år!! fattar inte varför det ska ta sån lång tid innan man träffas, det är ju inte direkt så att hon bor på andra sidan jorden.. men jag har väl haft fullt upp antar jag.. ska iaf bli riktigt kul!! fast jag har ganska bra koll på hennes liv med tanke på att hon bloggar på rätt bra.

Ska gå på peace and love oxå som börjar,, hmmm kan det vara den27:de juni?? jaja jag börjar iaf inte jobba förrens 30:de juni!!!
Jag absolut älskade Gunnar när han sa att jag kunde ha sommarlov så länge!!
sen jobbar jag ända fram till 15 augusti! jag ska spara typ allt jag tjänar så att jag har lite resurser när jag flyttar till london nästa sommar efter att jag tagit examen..
Och jag bara måste få med mig Emma dit!!!!

Åh det ska bli så skönt att va ledig!! jag har fan inte varit så mycket ledig sen jag gick på högstadiet..

Någon som vill ha en kanin kanske!?? (eventuellt äter jag upp honom snart) det tar emot nåt fruktansvärt hårt att erkänna detta,, men ni hade rätt, jag och carro är inte ämnade till att vara kaninägare,,, och detta är verkligen inte för att vi inte älskar kaniner utan det är för att vi är två mycket upptagna kvinnor i våra bästa år som jobbar på vår framtida karriär ;)
Dessutom kan vi inte dela Malte på hälften när vi flyttar härfrån!!

Usch föreläsning kl 8 imorgon så god natt på er!

Emma is my wicked mate!

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha en kanin!!

2008-04-16 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0