Tips från coachen

Håll i hatten men nu ska jag tipsa om nåt som är lika ointressant som att se golf på tv.
Har ni någon gång när ni varit godissugna haft svårt för att välja vad man vill ha.. om man vill ha choklad eller eller nåt annat smågodis..
Var på hemköp innan och kände att min sockertarm skrek efter godis. Mitt största problem var att jag var sugen på både choklad och nåt sött smågodis bestående av typ 95% gelatin och koklövar.. och medans jag gick där mellan godishyllorna.. humdidum lalalalaal,, ojojoj dra på trisso vad skådar mina ögon!!!?? Jo då har underbara Cloetta uppfunnit en plopp med smak av tutti frutti :) precis vad jag var ute efter!!! och då fick jag ju mitt sliskiga gelatingodis och choklad i samma!!

så nu sitter jag här,, konverserar på msn och äter århundradets bästa uppfinning!!!


PLOPP to the people!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha de ska ja minsann testa! Jag är ju chokladfantasten nr.1 :)

2008-04-15 @ 13:58:10
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0