Borned by Bob Marley

Fantastiskt vad jamaicanerna springer snabbt. Världsrekord och en massa guld. Vad är hemligheten bakom deras inbyggda turbo? Svaret är enkelt Marijana. Innan loppet tar de sig en rök och sen är de speedade till max. Helt underbart ju. Hade jag inte varit antidrog så hade jag tagit mig en rök innan varje träningspass.
Jag och Becca ska börja dansa, vi vet bara inte exakt vad vi ska dansa. Det finns ju så mycket att välja på. Jag är bara lycklig över att jag hittat någon som vill dansa. hehe jag har tyvärr inte så många vänner uppe i Dalarna som är intresserade av dans. Detta ska bli höstens projekt!

Hur släcker man OS-facklan?
Pappas svar på denna frågan var. Man tar 100 kineser och slänger i elden så slocknar den fort som fan.

Nu ska jag och Christoffer se på filmen 21

Kommentarer
Postat av: S1

Hade dom rökt majja så hade dom snarare somnat i startblocken =P hehe

2008-08-21 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0