De tre små grisarna i en ensemble

Freaky Saturday it was. Becca was hot as coffee and I were wet as blueberrysoup. Igår kunde ha varit den mest tragiska dagen på år 2008 men it ended up to be fun as gräs. Det var ett år sen Therese dog så för att slippa sitta i ett hörn och tömma kroppen på vatten så var jag sysselsatt till max. Mamma, hennes man och mina små halvsyskon var på visit i Falun och hjälpte mig flytta. Hela bilen ble proppfull av alla mina ägodelar som jag lyckats samla på mig under livet. Jag älskar att jag är en falukorv!!! Bästa är att jag numera bor i samma hus som soffipropp och sarastar. Lägenheten som jag flyttat in i är en fyra för tre. Mitt rum har ljuvligt gröna tapeter, hehe, men får dock minuspoäng för frånvarandet av antennuttag till teven så jag ska snällt be bittra kopparstaden om ett hål i väggen. Efter att mamma och dom åkt så började jag stoppa in lite kläder i garderoben men tröttnade ganska fort och drog hem till Becca och duschade och fixade mig iordning. Sedan drog vi på 20årsfest hos lilla Lisa vilket var onekligen trevligt. Lycka var när Becca och jag hungriga som as blev serverade en alldeles utsökt rostbiff med potatissallad.. mums! Lyckligare blev jag när unge her Holmboe uppenbarar sig och min kväll vart så gott som fullbordad. Okej jag överdriver lite kanske, men han är skööön.
Drog ut på S2 där jag ogillar allt folk. Den ena är ointressantare än den andra och den ena är fjantigare än den andra och så vidare och så vidare och så vidare. Men det blir till det man gör det och jag och Becca hade den roligaste kvällen på länge. Höll dock på att kräkas över några människor. Och det värsta jag vet är såna som snackar skit om folk som de sedan hänger med (innebär dock inte att jag är mycket bättre så jag hatar mig själv ibland). Vi var snygga som primadonnor och glamourösa som sockerrör (har man mycket sex vill man ha mer sex och har man mycket pengar så vänjer man sig vid att ha mycket pengar) Detta svamlade Becca nyss om och jag uppmärksammade varenda ord. Hon sitter här bredvid och jag älskar det. Jag ska sova här inatt!!
öööö hmmm nu tog min inspiration slut för resten av natten är censur.

roligt program på tv måste sluta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0