Män i trikåer

Man kan inget annat än att beundra gymnasterna. Det är en idrott i världsklass. Och vilka muskler de manliga gymnasterna har, lätt bland de finaste kropparna på OS. Det är en hel vetenskap för mig att förstå hur man kan slänga sig runt en sån där stång flera varv, eller göra volter på en bom och riskera att bli kastrerad för all framtid. En stor applåd för gymnasterna" klappeliklapp!
Det finns väldigt många konstiga OS-grenar. Jag fastnade framför synkroniserad vattendans. Det var grymt coolt.

Idag har jag köpt en ny leksak :) Den är liten och behändig. Den får plats i min handväska och tillfredställer mina dagliga behov. Kan ni gissa vad det är?

Ge mig en man i trikå så är mitt liv fulländat!
Idag tänker jag lite extra på Carro.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gullig du är!

2008-08-19 @ 19:24:45
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Terese

ja män i trikåer ja, har du sett tyngdlyftarna? dom har ju också trikåer och dom visar pungen så innihelevet. =P

2008-08-20 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0