Resumé

Hej hopp nu är jag tillbaks, har inte haft tid eller inspiration till att blogga de senaste dagarna. Jag har knappt befunnit mig vid datorn så nu har jag bläddrat igenom alla mina favoritbloggar som jag inte läst på flera dagar,, och shit vad ni skriver mycket :) Det känns som att jag läst en hel bok.

Helgen som varit har varit lugn och alldeles underbar. Sov hos Becca fredag till lördag och på lördagen var vi på Maserhallen och åkte vattenrutschkana och hade cpkul.
Igår pluggade jag hela dagen och på kvällen gick jag upp till lugnet och gav mig ut i enmils-spåret och joggade/gick. Det var great!
Idag har jag jobbat och tiden bara flög iväg. Efter jobbet åkte jag till skolan och pluggade och sedan var jag och dansade på friskis. De har ett nytt danspass som var superkul.
Ja och nu äter jag gröt fattig som jag är men på lördag blir det andra bullar för då åker jag hem till pappa i några dagar :) YIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0