Sex and the Sture

Sture är numera ett osäkert område i Falun där stans tre attraktivaste singelbrudar bor. Singlarna SAS ska ut och undersöka köttmarknaden i falukorvsstaden. Singlarna SAS lämnar inget orört så länge det inte är något oattraktivt som icke är värdigt singlarna SAS. Kombinationen studier, singelliv och delad trappuppgång är en ny kategori i singlarna SAS livscykel. Hur ska detta gå och hur ska siglarna SAS sköta detta snyggt? Ta det lugnt alla där ute på bakgatorna och bli inte skrämmda om ni helt plötsligt en mörk kväll kolliderar med singlarna SAS. De må vara söta som socker men under ytan döljer sig något som de inte ens utsätter sina värsta fiender för. Singlarna SAS är inga players. Singlarna SAS är singlarna en svärmor hade älskat i nöd och lust.
Singlarna SAS är början på en ny tidsepok och fortsättning följer när S nr 2 är tillbaka i falukorvstad.

Sex and the Sture, to be continued...  

Kommentarer
Postat av: S1

Jag är sjukt spänd på hur den här serien kommer att arta sig! Det måste ju sluta med succe iaf, det är ett som är säkert! Jag lovar att göra vad jag kan för att höjja spänningsnivån ;)

2008-08-05 @ 21:43:12
Postat av: S2

jag säger bara skandaler, skandaler=)

2008-08-05 @ 21:54:20
Postat av: Norslunndsingeln'

Hallå där! Jag och Norslundssingeln 2 får väl göra vår egen freaky serie eftersom vi inte får vara med och leka i era fina förkortningar! ;) Kul att folk äntligen är singlar! Jag tycker det bäddar för isdrinkar, kortkort och bakisfikor!

2008-08-05 @ 22:16:03
Postat av: A

Norslundssinglarna är hjärtligt välkomna på våra pilgrimsfärder och korståg. Dock får de räkna med tuff konkurens från singlarna Sture ;)

2008-08-06 @ 20:19:18
Postat av: sara (jkpg)

kan man bli medlem, fast på avstånd?

2008-08-07 @ 18:04:34
Postat av: A

medlem kan du alltid bli för att som medlem stödjer du vår verksamhet. Tyvärr så kan du inte ta del av alla de förmåner som erbjudrs eftersom du inte är en trogen tjänare till Falukorvstad ;)

2008-08-08 @ 05:51:35
Postat av: sara (jkpg)

jag flyttar

2008-08-08 @ 09:42:00
Postat av: A

Flytt vore en bra idé!! Vad gör man liksom inte för att bli doppad av en riktig falukorv. Falukorvar slår borlängekarlar med hästlängder

2008-08-09 @ 13:51:17
Postat av: Susann

23 kommer ja upp sen blir det nollningdags=)

2008-08-10 @ 19:32:53
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0