Tågraggar

Nu sitter jag på tåget mellan örebro och falun. Farmor och farfar kom och vinkade av mig vid tåget i jkpg och gav mig lite respengar. Jag köpte en jättegod pastasallad på förra tåget. mums.
haha jag fick ragg på tåget, en göteborgare som jobbar i enköping i byggnadsbranschen. Han vart överlyklig när jag satte mig bredvid honom. Ååå äntligen lite sällskap sa han. Usch det kan inte va .kul att åka hela vägen från gbg själv. Det är ju inte varje dag man får sitta bredvid nån som är så underhållande som mig :)
Mitt självförtroende är på topp just nu. Han överöste mig med komplingar.
1. han tyckte om mina ögon och kunde inte sluta titta på dom.
2. han tyckte att jag hade fin kropp. (haha häpnadsväckande komplimang)
3. Han tyckte jag var vältalig (han läste mina anteckningar på datorn till tentan " regionen i den globala ekonomin). Mina anteckninar låter smarta och han gillar smarta tjejer.
4. han tyckte jag var väldigt mogen för att bara vara 21 (han är 25). haha då ska han träffa mig när jag är i mitt essä.
5. han tyckte jag var trevlig och avslappnad.
Ja så nu mår jag som en prinsessa här på tåget :)
Romansen var kort men vi bytte nummer och tackade för en trevlig tågfärd.
Nu kanske ni tror att sånt här händer mig ofta, men icke då ;) humdidumdidumdidum

Sofia kommer och möter mig vid tåget kl 19.30. jättesnällt av henne!
det ska bli skönt att komma hem igen nu.
Nu ska jag göra en sista ansträngning med tentapluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0