Tuffelitufftåg

Nu sitter jag på tåget mellan Sala och Norrköpping. Det har precis lämnat Katrineholm. Vädret är precis som jag ville ha det. Regnet pissar ner och strax utanför E-tuna började det till och med att snöa. Snö bad jag inte om, brrr vad kallt. Svensk sommar vad mer kan man säga. Ska strax byta tåg till x2000 till Nässjö. Då ska jag köpa nåt att äta i Bistron. jag är vrålhungrig nu!!! Var ute och sprang ett varv runt Tisken i morse och efter det har jag bara ätit en fattig frulle på lite frukt och gröt utan mjölk. MAT!

Har pluggat intensivt nu oxå så jag är nöjd!!
Det mobila bredbandet fungerar ganska bra, fast inne i skogarna så flippar det ur ibland.
Näe dags att förberada mig för avstigning!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0