Übermüde

ja det är precis vad jag är, övertrött.. Det ska bli skönt med lite sovmorgon i morgon för jag börjar inte förrens 10.30. Funderar dock på att springa ett varv runt Tisken innan frullen men får se hur dags jag går upp. Ikväll har jag tränat skivstång kondition, det var ashärligt. Jag pressade mina triceps med tyngsta vikten, jag tog i tills det riktigt brände i musklerna. Så nu är gäddhänget mört så att säga, hehe.
Jag längtar verkligen tills jag får pengar för nu har jag knappt något ätbart kvar. jag ska äta upp mig som fan när jag är hemma hos pappa, jag ska lagra tills det blir mer svältperioder.
Jag har inte ens nån energi till att blogga och då är det riktigt illa. ÅÅÅÅÅÅ Sofia kommer på fredag!!!! JAG LÄNGTAR!
Det ska bli skönt att börja plugga igen. Jag älskar att plugga nu när jag tänker efter. Men nu är det bara 1 år kvar och sen I´m gonna move to LONDON! Jag ska kolla upp om jag kanske skulle kunna plugga internationell marknadsföring där.. University of Westminster,, hur låter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0