Avundsjuk

Nejdå jag har väl ingen anledning till att vara avundsjuk? Hoppas ni insåg att det var mycket ironi i det där. Jag är avundsjuk på Ida som får gå ut och åka längdskidor medans jag sitter här och pluggar :( jag förtjänade iaf en bloggpaus för tametusan jag tror jag förstår vad yield management är för något, jag tänker inte förklara för er för jag vill inte att ni ska dö av uttråkning, det är ungefär lika tråkigt som att läsa en rapport om operativsystem. Jag dricker te som en tok. Vad jag däremot inte är avundsjuk på är allas uppsatsskrivande. På lördag förtjänar vi att få gå på utsparksfesten, jag ska till kåren i Falun iställer för i Borlänge för det är oftast mest folk där. Kåren i blge har gått ner sig i träskmarkerna.


Jag vill också ut i snön och leka lite. Bilden är tagen förra vintern när jag och Becca var i Säfsen, första gången jag stod på ett par längdskidor (om inte trädgårdsåkandet när man var liten räknas).. Jag har konditionen men inte tekniken om man säger så..
 
Och så är jag avundsjuk på Viktoria och Daniel som får kramas hela helgen. Bilden är från nyårsafton i Sälen förra året,, D och V fann varandra direkt :)
Men vafan Angie, sluta blogga!!!
Viktoria ville utmana mig i en msn fri dag,, haha det är ju ingen som skriver till mig ändå.

Kommentarer
Postat av: S1

Åh, så då räknar vi med dig + sällskap på sturepartyt! =) Då ska vi FIRA! wohoo

2008-12-11 @ 15:59:10
Postat av: Vickan

Danne har aldrig varit fulare! Jag känner inte den mannen. Min karl är snygg!!

2008-12-14 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0