Bensträckare

Jag har dansat runt i lägenheten i mörkret till Sofias partyskiva som jag hittade. Efter att suttit och pluggat så länge som jag gjort så behövdes det, fan man får ont i rumpan ju! Ikväll ska jag och Anna på kickboxningen och klara alla armhävningar på tårna, det är mitt mål för ikväll, borde äta nånting innan med andra ord. Innan träningen har jag planerat att florera lite nere på stan, kika in i den nya gallerian som heter Falan,, jag tror den skulle öppna idag iaf.. ohlalala de kanske har massa erbjudanden, måste rusa nu då med andra ord. Jag har försökt komma in på internetbanken hela dagen men inte lyckats förrens nu,, SST (Self Service Technology) när den är som sämst,, ojoj nämen kolla så mycket jag lärt mig i tjänstemarknadsföringen :) Kunder blir irriterade när teknologin inte fungerar. Upptäckte att jag hade ovanligt mycket pengar kvar,, så vad är det jag inte gjort denna månaden?
Dags att spendera lite!
Uppdaterar efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du menar att du dansat runt till Ronny och Ragge skivan eller hur? ERKÄNN!;)

2008-12-11 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0