Britney Spears

Jag sitter och tittar på dokumentären om Britney Spears på fyran och ja jag tycker synd om henne, hon har det inte lätt. Dokumentären är vinklad till Britneys fördel, man får se en sida av henne som ofta inte kommr fram, en ödmjuk sida. Hon är ju bara människa hon med. Fatta vad påfrestande att alltid ha massa papparazis springandes efter sig, att aldrig få vara ifred. Jag hade kollapsat efter en dag. Eller okej en vecka iaf, troligtvis hade jag älskat uppmärksamheten till en början men jag älskar att vara själv nästan lika mycket som jag tycker om att ha folk runt omkring mig.

Jag har norpat lite av pepparkaksdegen så nu mår jag illa :( Aj min mage! Sergej påminde mig om att jag har tenta inte nästa vecka med nästa, jisses, när ska jag hinna plugga på den? Jag får nog ta en pluggdag imorgon eftersom jag jobbar måndag, torsdag och fredag i veckan som kommer. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv, har inte gjort det på jättelänge känns det som, inget alarm imorgon med andra ord. Men jag brukar vakna ganska tidigt ändå. Jag ska stänga in mig på rummet hela dagen imorgon förutom när jag ska se reprisen av Idol för jag missade den i fredags och när jag ska träna skivstång. Sedan är det väl söndagsfilm i vanlig ordning med Karin och Ida, eventuella dejter och annat löst folk,, vill ni vara med?


Jag tycker att Britney Spears är vacker som en dag men jag är inte det minsta avundsjuk på hennes liv.

Anders, du borde känna dig tämligen speciell som får konversera med mig när jag är offline!
Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag skeda med Mr John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0