Cpfull som en kastrull

Idag är en sån dag då jag aldrig mer vill dricka alkohol. Gah jag tål det inte längre, jag tror det är åldern som gör att jag inte klarar av det. Jag blir aldrig något mellanting, antingen kan jag dricka nästan hur mycket som helst utan att det ger effekt eller så blir det som igår helt sinnessjukt. Det var mitt grundande med martini tror jag som gjorde att jag balla ur totalt. Började förfesta uppe hos Sara lite smått, det var brudfest + christoffer som alltid lyckas följa med på ett litet hörn. När Camilla kom så förflyttade hon och jag oss in till David som bor på samma våning som Sara,, där var det minsann fullt med karlar,, lycka! Vi lekte klassikern "jag har aldrig",, jag är så oskuldsfull så jag får aldrig dricka,, drack gjorde jag ändå och det borde jag inte gjort,, blääää. Vid 23 gick vi till kåren, jag fick ångest så fort jag kom in, kåren fy fan,, jag är inte studentikos enough för såna ställen. Gick till baren och fick ett glas vatten,, någon kom bakom mig och kittlade mig i sidan, jag är kittlig som fan så jag vänder mig om och ger människan en fet smäll på käften,, jag trodde det var någon av mina tjejkompisar som drygade sig men det var Pontus,, jag skämmdes ihjäl och bad om ursäkt hundra gånger, han hämnades senare med att kasta en kebabrulle i huvudet på mig. Jag förtjänade det.

Blev våldshånglad av en "kär" gammal vän från Grand, vet inte om det var därför jag började må dåligt eller om det var vattnet som det låg en citronskiva och simmade i,, citronvatten är inget jag vill ha på fyllan.. Hehe Sofia säger alltid att jag är i min egna lilla värld när jag är full,, må så vara, drog tidigt från kåren, tog en taxi hem som kostade mig 73 kr,, haha ingn studentrabatt här inte. De alkoholhaltiga dryckerna kom upp så fort jag kommit innanför dörren typ,, jag mådde mindre bra så att säga.. Gick och la mig med kläderna på,, blev väckt vid kl 2 av att Ida, Björn och Forsman slänger sig över mig i sängen... Tack Björn för att du gav mig en skedkompis! Alex fylleringde,, jag älskar fyllesamtal, haha jag sa till Forsman att Alex är min bögkompis, annars hade han säkert aldrig velat skeda mig..

Vaknade kl halv 9 imorse, sträckte på mig, vände mig om och ville skrika rakt ut. Det var ljusare i rummet på morgonen än på natten.. Hörru Forsman jag dör om du läser min blogg!! Kalla mig kräsen om ni vill men alla passar inte för mig.. inte för att jag är ytlig elle så, jag vet bara vad jag kan få ;) shit det där lät verkligen egenkärt.

Nu har jag varit och ätit på Tzatziki med Sara och Sofia, jag är fortfarande proppmätt. De tycker att jag är som en övermogen gammal tant. Det är intressant hur individer tar på sig olika roller i olika sällskap, här i Falun är jag en tant. Jag har inte tid med att festa jämt ju!! Mitt nyårslöfte ska bli att sluta dricka alkohol,, det börjar gälla efter veckan i Sälen.
Intressant att se hur länge det håller.

Tog tyvärr inga bilder igår,, jag ska snoka runt lite på facebook och de andras bloggar och se om jag hittar någon jag kan stjäla!

Kommentarer
Postat av: rödjackan

Honeypie, det är INTE okej att skeda andra killar! När du ringde mig igår trodde jag att det betydde nått, men jag kanske inte heller duger åt dig din kräsna slampa!

2008-12-14 @ 18:42:16
Postat av: Anonym

jag älskar ovanstående kommentar!! kräsen slampa, de finns inte ens på värld kartan!

2008-12-14 @ 21:52:27
Postat av: x-spex Jonna

Vilken härlig blogg du har. Jag börjar nästan sakna singellivet när jag läser om dina äventyrer :)

2008-12-15 @ 12:52:14
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0