Det är toooorsdag!!

I vanlig dagordning har jag sett på julkalendern, ätit gröt med banan och clementin i och druckit chaite,, fan jag älskar nog chaite,, å så har jag öppnat lucka 4 på chokladkalendern,, mmm det smälter i munnen.
Jag hade tänkt att gå på Idas och Johannas C-uppsats redovisning idag som är öppen för alla men det var innan jag insett att jag hinner inte. Jag ska åka till skolan i blge, jag har föreläsning och så MÅSTE jag göra klart engelskauppgifterna.

Min msn fria dag igår gick väl sådär, strax efter kl 21 var jag illa tvungen att logga in,, men faktiskt jag var tvungen! Jag skulle ringa Terese och tjata på henne att hon ska festa med mig och Carro ikväll när jag helt plötsligt upptäcker att jag inte hade hennes nr inlagt på min nya mobil, så vad gör man? Jo jag var ju tvungen att skriva tll henne på msn så att jag kunde få hennes nummer... Det sorgliga är att när jag loggat in efter att varit offline en hel dag då var det INGEN som skrev till mig, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta,, det tog säkert 7 minuter innan Alex skrev... så poppis är jag.

Åh Susann kan du förklara en sak för mig som du förklarat för mig en annan gång?? Hur kan hönor få ägg utan att legat med tuppen? Och varför blir det inte kycklingar av alla ägg? Jag är fascinerad av detta! Please tell me!

Idag finns det inget eller ingen som kan förstöra min dag, jag är pepp som fan och jag kan knappt vänta tills jag får skruva upp vinet. Det är evigheter sen som jag festade med Carro och Terese! Vi ska förförfesta hos Carro på jax,, skråla till Helen Sjöholm och Ainbusk som vi brukade göra... Jag mötte DEEEEEEBEEEEEEEEEE å jag såg att godhet fanns!!! voff voff!


Ikväll är det Bad Taste tema på kåren. Vi ska inte klä oss osmakligt, vi ska va hetast på kåren ikväll!

Ungefär så här längesen var det som jag festade med Terese, bilden är från förra vintern typ. Teeeeereeeseeee!!!
                                              
Jag saknar Locus hänget! Fest på Carros rum var det bästa!



                                           
Nämen är det inte Carro som sitter och sipprar på Gredos? Skål!



Det är när jag ser den här bilden som jag inser att jag måste verkligen klippa mig. Imorgon ska jag till frissan!

Nu måste jag sätta igång med dagens bestyr!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen Angelica... Har du åter glömt detta??det som var en sån vettig dag under spexveckorna;) Ja ja... ska förklara det i min blogg senare idag... lite för trött nu!!

2008-12-04 @ 08:54:52
Postat av: Anonym

haha btw är bloggkoll.se the shit... man har alltid koll när folk skriver nya blogginlägg, mycket lämpligt sätt att ha koll på dig=)

2008-12-04 @ 08:56:15
Postat av: Anonym

Angelica, va söt du var på sista kortet.

och ja, ikväll blir det inte nådigt!

2008-12-04 @ 10:33:11
Postat av: Carro

Oj Carro förresten

2008-12-04 @ 10:33:26
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0