Det har ar livet

Att vakna upp hemma hos pappa, ata gratis frukost, tanda lite ljus och se pa julkalendern ar livet. Glassigt! Jag ska till tandlakaren kl halv 9 det ar darfor som jag ar vaken sa har tidigt, annars hade jag sovit i evigheter. Pappa har varit tvungen att gomma alla julklappar nu nar jag kommit hem for han tycker jag snokar for mycket, spannande, spannande.
Pappa berattade vad Belina och Martin, mina syskons partners skulle fa i julklapp.. Jaha sager jag och fragar vad mina pojkvanner ska fa i julklapp.. En back ol sager pappa, sa far de varsin.. Men hahahahahaha, hur manga pojkvanner tror han att jag har....
Jag blir knapp pa Christoffers tangentbord for alla knappar fungerar inte som ni kanske marker, forst tankte jag ljuga for er och skriva att jag ar utomlands men det skamtet skulle inte halla sa lange,, nu maste jag kla pa mig och borsta tanderna och sen ska pappa kora mig till tandlakaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0