Diggory my love

Att se Cedric dö av en Avada Kedavra är ungefär lika känslomässigt som att se Leonardo Dicaprio dö i Titanic. Jag föraktar Voldemort lika mycket som jag föraktar isberg och underkylt vatten. Fast nej jag gråter inte när Cedric dör, jag får bara ruggigt ont i hjärtat när fina pojkar dör mitt framför ögonen på mig i ett 40tums bildformat. Nu har vi avklarat film nr 4 i vårat Harry Potter marathon, one more to go och det är den bästa. Hur ska jag överleva fram till sommaren när nästa film släpps? Harry kommer vara hetare än någonsin. Han blir bara hetare och hetare för varje film, jag smälter när han sitter i badet i "The goblet of fire", jag hade kunnat döda för att att våra Myrtle just då och dyka ner under vattenytan för att hålla Harry sällskap. Ge mig en brittisk pojke med ovårdat hår och snea glasögon! Snälla tomten ,GE MIG!!!!!!


Håll i hatten jag har googlat på Cedric Diggory! Robert Pattinson was born on May 13, 1986 in London, England. He enjoys music and is an excellent musician, playing both the guitar and piano.

När jag flyttar till London ska jag vända uppochner på hela världsmetropolen för att finna mannen i mina fantasier. Robert Pattinson går icke längre säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0