Dubbelpass och kärleksförklaring

Ska vi börja med dubbelpasset eller kärleksförklaringen? Jag tycker vi sparar det bästa till sist ;)
Efter en frustrerande jobbig dag i skolan idag var jag på friskis och tränade spinning, asskönt trots att jag inte var sugen men han den heta instruktören med det stora paketet kan få vem som helst att vilja cykla fort som fan, man vill cykla så fort så att cykeln nästan lyfter från marken och man önskar att spinningcykeln kunde gå framåt så att jag kunde cykla fram till friskis hetaste instruktör och känna hans svettiga kropp.... haha men för fan vilka fantasier jag har!!! Han och jag ensamma i bastun efter en riktig genomkörare,, ja tack!! Jag ska skriva brev till tomten och önska mig en personlig tränare i julklapp. Jag var så arg idag så ett spinningpass var inte tillräckligt för att göra mig av med alla mina aggretioner så jag gick på skivstångspasset också och pressade som fan.. shit vad jag svär... så nu är jag helt slutkörd och på mycket bättre humör.. Angie hjärta endorfiner =sant

Jag är inte så bra på kärleksförklaringar med jag ska göra mitt bästa..

Kära Rödjackan, det var alltför längesedan som du kommenterade i min blogg, jag tänker på dig varje vaken sekund och jag önskar att du kunde vara hos mig här i mitt iskalla rum och värma mig med din håriga bringa. Mitt hjärta slår volter och mina äggstockar skriker efter din lem. Vad ska jag göra, säg vad du vill!!! Kommer du på sturefesten på Lördag? Jag skulle kunna göra allt för att få se dig där... Gör mig inte besviken för jag vet att det kommer bli du och jag en vacker dag.
Love from Angie

Vad tror ni? Duger den?

Haha nä men för att återgå till verkligheten nu då. Jag har blivit tokkär men jag vet inte i vem.. det är bara samma känsla i kroppen som när man är kär,, jag kan inte äta, inte sova, jag har pirr i magen och jaa jag fixar tillochmed håret på morgonen.. Förvirrande känsla... hmm kan det vara julpirret och att jag snart får åka hem till Gränna och äta skumtomtar?? Jag är kär i en skumtomte,, en micrad skumtomte till råga på allt.


Jag och Vickan efter ett svettigt spinningpass på Maserhallen för evigheter sen.... Vi är otroligt vackra efter ett träningspass.! Förlåt Viktoria för mina humörsvängningar idag :( Jag skämms!!!

Nu ska jag duscha!! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0