Fel dag

Men åååååå låt honom vara då, det är ju enbart bara för att jävlas... Haha jag var tvungen att avreagera mig lite. Berättade nyss en sak för Ida och då kom jag på att jag var sjukt irriterad på den där människan. Sådärja..

Varför tror jag fortfarande att det är en annan dag än vad det är? Igår trodde jag att det var lördag och idag trodde jag det var fredag. Jag gick upp för att se på julkalendern kl 7.15 så jag gjorde frukost innan det, frukost till julkalendern är min nya rutin. Men när klockan blev 7.17kom jag på att det var lördag och det börjar inte förrens klockan 9, så facebook fick göra mig sällskap vid frukosten. Visst är det konstigt att man kan äta samma frukost varje dag utan att tröttna, men man kan inte äta samma lunch varje dag utan peta i sig maten. Min frukost måste nog vara den enformigaste utav dom alla, fast ibland så varierar jag iaf frukterna i havregrynsgröten :)

Kl 9 har jag tenta och jag har pluggat ruggigt lite. Frida kommer och hämtar mig om 40 minuter.. oh no jag ska åka bil i all snö, take a deep breath.
När jag kommer hem från tentan måste jag i ärlighetens namn städa mitt rum, jag kan knappt se golvet längre!


Jag står i valet i kvalet om jag ska festa ikväll eller inte. Den här bilden är från Grand-perioden i Falun våren 07 måste det vara, eller vad tror du Sofia? Åå jag kan skymta den charmiga heltäckningsmattan på mitt rum. Att bo i ett gamalt hotellrum har gjort att jag klarar av att bo i vilket skick sm helst.
Trots att jag börjar få lite bråttom här så fortsätter jag att skriva,, jalla Angelica!! Jag ska slänga på mig mysbyxor och en mössa, bästa tentaoutfiten...
WISH ME MUCK!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååå den smarriga heltäckningsmattan smakar underbart;)

2008-12-06 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0