Första December...

och jag har bara bloggat en gång idag för ovanlighetens skull så jag kände tvångstankarna ta övertaget över mig och tvingade mig själv att blogga.
Jag har varit på danspasset på friskis med Anna, det var lika kul som vanligt... jag älskar att showa framför speglara. Nu sitter jag och slökollar på en julkonsert på fyran med Shirley Clamp, Sanna Nielsen och Sonja Alden tror jag det är om jag inte ser fel.
Det slog mig innan att det är ungefär två veckor kvar tills jag åker hem till Gränna igen och ja jag blir stressad nu. Innan det ska jag hinna skriva två tentor, gå på några föreläsningar, seminarier, inlämningsuppgifter.. och när ska jag hinna köpa julklappar till alla mina syskom? Det är alltid lika svårt att köpa julklappar åt Christoffer och Johan,, vad köper man till 17och 18åringar? förutom en bil, xbox eller PS3..

Klockan är 21.44 och jag är redan trött och ska snart gå och lägga mig... Eller oh no jag om nyss på att jag inte har några kuddar!! Jag var så duktig och var uppe med tuppen och tvättade  morse, jag tvättade täcke och kuddar. MEN kuddarna tyckte inte om torktumlaren, när jag skulle ta ut dom så hade de smält, det är sant!!! mina kuddar hade blivit för varma och så gott om brunnit upp. Jag skulle aldrig kunna bli en bra hemmafru, en desperate housewife.. Inga kudda, inget sovande...


Det är alltid lättast att köpa julklapp till Tindra, ett grisöra och hon är nöjd.

Näpp nu ska jag sova! Måste ju upp och se på julkalendern imorgon och öppna lucka nummer två på cokladkalendern. Bästa frukosten är en liten chokladbit, man står sig länge.

Kommentarer
Postat av: rödjackan

när vi flyttat till grycksbo min älskling så behöver du inte tvätta, det sköter jag. Du får däremot ALDRIG lämna sängen;)

2008-12-02 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0