Frullereading

Jag tänkte vara en vänlig själ och ge er något att läsa till frukosten. Eller är det kanske bara jag som läser bloggar samtidigt som jag äter? Fast nu i December ser jag julkalendern samtidigt som jag äter frukost, det tar ganska exakt 16 minuter för min att äta frukost,, helt okej va? Jag är så oförskämt morgonpigg, samtidigt som jag trallandes står och skär frukt till gröten kl 07.11 kommr Karin in i köket trött som aldrig förr -"Det är inte mänskligt att gå upp så här tidigt!" Jag är på strålande humör och jag får känslan av att Karin ville banka in huvudet på mig i köksbänken.

Idag ska jag sitta hemma och plugga, jag har redan lämnat in 4 uppgifter till engelskan :) Jag är en av få som faktiskt kan sitta i sängen under täcket, dricka te, stirra ut på den stora björken och plugga samtidigt.. hmm jaja vi får se hur länge det håller innan jag måste lägga mig ner och ta ett powenap.
Jag tänkte pallra mig iväg till Proffice kontoret efter lunch och hämta min julklapp,, spännande att se vad det blir,, kaffekoppar? Hah ja men det skulle jag nog behöva,,när Ida och Karin flyttar ut då kommer lägenheten eka! Jag äger inte en enda möbel eller pryl förutom allt jag har på mitt rum så nu har jag ett helt vardagsrum som jag måste inreda... Jag ska inreda med en pinnstol och min lilla 19tum platt-tv som ljudet konstigt nog är jättelåg på.. kan hända att den dammat igen, för den används inte flitigt.
Nu när jag har vant mig vid tanken att bo själv så hoppas jag nästan på att få göra det fram till hösten iaf :) Fatta vad skönt att kunn flippa runt i lägenheten alldeles själv. Jag ska ligga naken framför teven och se på nyhetsmorgon... Starta swingersklubb kanske?
Det här bli nog toppen!



Plugg på mediahuset i Falun, våren 07,, känner ni inspirationen till att grabba tag i böckerna och febrilt börja läsa när ni ser bilderna? Hanna och Sofia lyckades komma till skolan i likadana tröjor,, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.. Två polkgrisrandiga chicks gör reklamkampanj, den kamapanjen gick snabbt i stöpet..
Minns ni Frida (tjejen i svart)?? Jag var på "jävlas med Andreas humör" igår på seminariet,, jag vände mig lite snyggt i bänken, viftade lite på ögonfransarna, klistrade på mitt mest oskyldiga leende och fråga "hmm Andreas, kommer du ihåg Frida?" Andreas ville just då slå till mig eller springa därifrån.

Näe nu ska jag ta tag i allt jag måste göra!
Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0