Ge mig Aquabeat

Jag låg i sängen och bläddrade i min Topp Hälsa tidnig när jag hittade min nästa pryl att inhandla. En aquabeat! En mp3spelare som är vattentät som man kan ha när man simmar. Jag har inte simmat en enda gång sen jag flyttade till Falun, dels för att jag inte haft tid och dels för att det är jättelågnt upp till Lugnet,, men om jag köper en aquabeat blir det ju roligare än roligast att simma. Det är superskönt att simma, det kan bli mitt nya söndagsnöje, eller fredagskvällsnöje,, simmning får mig att slappna av mer än något annat. För 1200 kr kan den här lilla manicken bli min! Den skulle vara bra att ha när man åker skidor för då kan det ju minst sagt bli blött. Monira erbjöd mig att följa med till Sälen i helgen men jag har tentaplugg som tynger mig tyvärr..

 
 Idag har jag pluggat hela dagen i stort sett men asså jag är nog inte så effektiv tyvärr men lite har jag lärt mig :) Och tack vare Rickard så överlevde jag min hungersvält han köpte plastbestick åt mig på tenoren så att jag kunde äta min lunchlåda,, han räddade min dag med andra ord.
Kvällen har spenderats på kåren med mina underbara spexvänner. Det bjöds på pastasallad och negerbollar. Jupp jag erkänner, jag har ätit socker på en onsdag men jag är lika glad för det :) Hjojohan försökte fresta mig med lite chips på seminariet idag men det var innan han kom på att jag äter inget skräp mitt i veckan.. Fan Angelica sa han, att du fortfarande håller på så där. Efter att bott ett år ihop i samma korridor så lär man sig lätt varandras matvanor,, hehe Johans matvanor var de tråkigaste, pasta eller ris med kyckling, inga grönsaker och så åt han alltid med en stor jävla matsked. Andras matvanor kan både fascinera och provocera mig.

Mats var på spexminglet och presenterade manuset och så pratade vi lite om vad vi ville ha för uppgift i spexet,, stå på scen säger jag,, Stort eller inget alls säger Mats.. Jag och Susann flummade runt som vanligt,, hon är ju så skööööön!!! Kom igen Kom igen och taaa pååå miiig!! Susann letade efter brända människor och så trallade vi på julsånger och Mattias höll på att bli galen på oss.
Monira har höjt mitt självförtroende till skyarna med alla hennes komplimanger,, åh smickrad blir jah =)

Och nu ligger jag raklång på sängen och lyssnar på www.julradio.se , vad annars?
I morgon ska jag försöka att plugga hemma, får se hur det går, annars får jag avlägsna mig till kåren eller bibblan. Jag ska sippra te som fan i mitt tentaplugg. Jag läste i Topp Hälsa (bra tidning för övrigt som man bör köpa) att te är toppen för matsmältningen, dessutom kan det sänka dina kolesterolvärden. Drick mer te! Jag måste inhandla mer chai te imorgon och lite clementiner..

Nu vill ni inte läsa mer babbel och jag håller på att kissa i sängen snart!!

Gonatt mina babes! *S1 och S2 jag saknar er, hoppas det går bra med uppsatserna*

Kommentarer
Postat av: Sökaren

Jag led faktist lite med våra medmänniskor... men kul var det... fan va vi e scenkåta!

2008-12-11 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0