I did it

Jag klarade att åka hela vägen in till the City of Gränna utan att kolla på hastighetsmätaren och utan att skrika i varje kurva. Det är spännande att åka bil med Christoffer för det händer så mycket, efter bolaget skulle vi åka till apoteket och inhandla Ipren till pappa och då blev vi stoppade av polisen, det var jättespännande speciellt med tanke på att Christoffer lyckades få en flygande besiktning förra veckan. Chrille fick blåsa och jag satt bredvid och kurade ihop mig med mina alkoholstinkade påsar, åh det var så spännande, dagens stora händelse.
På vägen hem kämpade jag verkligen för att inte kommentera Chrilles bristande körkunskaper men inte långt hemmifrån fick jag småpanik och skrek sakta ner!!! Solen var stark som aldrig förr ju så man såg inte vägen.

Men nu sitter jag här livs levande. Jag måste ändra om lite i dagordningen för det blir inget köttbullerullande, pappa har redan gjort det medans vi varit borta. Men nu ska jag slå in julklappar!

Äre vare Gud i höjden denna har jag gjort i slöjden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0