Inlägg nr 300

För exakt en månad sen skrev jag inlägg nummer 200, sen dess har jag skrivit 100 inlägget, alltså ett genomsnitt på tre inlägg om dagen. Har ni tröttnat på att läsa? Jag tröttnar aldrig på att skriva. Detta är ett speciellt inlägg och det ska jag tillägna mitt och Björns kärleksbarn, det är inte vilken Björn som helst, det är (trumvirvel) Björn Gustavsson! Om det är någon som kan påverkas av den medierade kvasiinteraktionen så är det jag. Medierad kvasiinteraktion innebär att man blir besatt av en känd person som syns i olika medier, jag är KÄR i Björn Gustavsson på riktigt. Såg på Parlamentet nyss och fantiserade ihop ett liv tillsammans med Björn, vi skulle ha ett onekligen roligt förhållande, vi skulle kunna skratta åt varandra. Var hittar man en sån som Björn, någon med humor och blonda lockar? hmm inte i Falun iaf..



Jag och Björn skulle få söta barn, jag ska maila Björn och skriva en liten kärleksförklaring.
Snälla tomten ge mig Björn i julstrumpan!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag kommer ihåg när den medierade kvasiinteraktionen slog till på Danny, så kraftigt att du till och med tyckte dig se likheter mellan honom och en okänd liten pojke på mediehuset;)

2008-12-22 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0