Jag är så bra..

på att plugga på fel saker. Jisses, jag har aldrig svammlat så mycket i en tenta som den jag skrev nyss. Är Jörgen snäll så ger han mig ett litet G, eller så får jag helt enkelt inse att jag inte vet tillräckligt om Yield Management och kvalité. Men som jag sa till Camilla, jag behöver inte klara tentor för att få jobb, jag charmar mig till en anställning, haha.
Jag har lite dåligt samvete för att jag inte åker hem imorgon utan på torsdag, pappa saknade tydligen mig, men han får hålla till godo för jag bara måste gå på det extrainsatta julpasset på friskis imorgon,, är det någon som vill följa med? Det är tomteluva som gäller :)

Vadå tror inte ni att jag kan få ett toppjobb med min charm och mitt utseende?

Nu ska jag sitta och fördriva lite tid på skolan innan jag ska åka till mitt kära jobb. Jag har tillochmed lunchlåda med mig! Och ikväll är det skivstång! jariba.
Nu ska jag dricka blåbärssoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0