Jag ger upp

Hooooooooraaaaaaaa!!!!! Jag hatar att vara på dåligt humör, speciellt när jag har mycket att göra. Jag hade tänkt att plugga men det slutade med att jag gick och la mig i sängen igen och drog täcket över huvudet. Idag är en sån dag då jag bara vill ligga stilla och glömma att jag har tusen saker jag måste göra klart. Hela dagen gick snett när min engelskauppgift för andra gången försvunnit från min dator.. Gud straffar mig för något jag inte förtjänar så nu måste jag göra om engelskan igen, två sidor ska jag skriva för tredje gången... jag viiiiiill inte!!! Jag var inne på fronter för att se på testtentan till tjänstemarknadsföringen,,, den ser svårare ut än vad jag trodde,, och när ska jag hinna plugga på den?
Jag orkar inte mer nu! Jag ger upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0