Koffe min Koffe..

Fick sällskap av min alldeles egna favoritkoffe när jag pluggade :) Lyckan är total. Han har lärt mig ett jujutsu grepp så nu kan jag klara mig ur en situation där jag blir strypt. Jag ska tänka på allt Koffe lärt mig när jag kämpar för livet halvt avklädd i en buske en mörk vinternatt i Falun. Jag kommer känna mig säkrare än någon sin när jag går ute på gatorna mitt i natten.


Snyggaste bilden någonsin.. Från den här vinkeln påminner Koffe lite om barbapappa.

Jag överlever inte utan mat känner jag nu, jag orkar knappt hålla ögonen öppna så om 15 minuter är det jag som sitter på bussen hem till Falun. Imorgon blir det till att ta med lunchlåda så att jag pluggar bättre. Dans ikväll och jag längtar redan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0