Lunchtime


Framgår det inte tydligt nog i bilden hur hungrig jag är just nu så kan jag berätta det för er. Min mage skriker efter mat!! Jag och Vickan ska äta våra lunchlådor om 8 minuter. Jag ska äta skaldjurssoppa med rotfrukter i, det kommer knulla i munnen på mig. Har varit effektivare än aldrig förr och suttit på skolan från klockan halv 9 och pluggat lite tjänstemarkandsföring. Det är så mycket man måste försöka komma ihåg till tentan. Träffade Camilla på bussen till Borlänge, vi funderar på att inte gå på kåren i Borlänge på lördag utan gå på kåren i Falun istället. Fast vi visste inte om utsparken i Falun var på fredag eller lördag så Camilla skickade ett sms till 118 100 och frågade :) Det är ju skitbra att man kan få svar på allt. På lördag stod det att utsparken är och massa onöd info om öppettider och intäde.
Då missar jag iaf inte den viktiga finalen i Idol.

ÄTA!

Kommentarer
Postat av: rödjackan

vad händer mellan oss angie? jag känner att vi inte utvecklas....

2008-12-09 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0