Lussefylla

Ikväll är det all in!! Jag var inte alls pepp för två timmar sen för jag var så hutlöst trött,, men efter en dusch, lite sminkade och filmjölk så är jag peppad peppar.. Findricker lite martini innan jag ska gå upp till Sara,, eller näe jag tar hissen, jag vill inte bli svettig ju :) Camilla ska va med och festa idag, superkul! Vi orkar inte ta oss till Borlänge för att festa med våra Borlängebabesså vi ska på utsparken på kåren här i Falun istället... Kåren här är roligare än i Borlänge nu för tiden.
Idag har jag pluggat lite, bloggat alldeles för lite, sprungit runt på stan med Camilla.


Med huvudet på sned och mitt finaste leende (är jag falskare än någonsin,, under ytan host host)





JAG ÄLSKAR EGO-BILDER!!!!
Nu ska jag upp till Sara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0