Min värsta fiende

Inte ens min värsta fiende önskar jag att få vimla omkring med alla julklappshandlare på A6 shoppingcenter i Jönköping. Varmt och svettigt och folk exakt överallt men nu har jag iaf köpt alla julklappar, ska in på bolaget imorgon bara och köpa de sista sen kan tomten komma när han vill. Klockan halv 11 åkte jag och Christoffer in till stan, först åkte vi upp till Ryhov för att hämta Johan och Belinda, vi tittade lite på Alexander först också. Jag kan aldrig titta tillräckligt mycket på honom, han är helt fascinerande ju. Johan och Belinda följde med och shoppade de också. Det är ju skitsvårt att handla julklappar så alla blir glada och nöjda. Efter att handlat klart allt så åt vi en välbehövlig lunch på Max och nu har vi äntligen kommit hem.

Jag ska se om det är nåt bra på tv som inte är skidskytte. Om en vecka är jag i Sälen och skidar!!! tjuuuhooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0