Mitt hat har växt...

Ja jag hatar verkligen att gymma och nu är det definitivt bekräftat! Det finns nog inget tråkigare. Jag och Anna åkte upp till Lugnet för att spela badminton men det fanns ingen bana ledig förrens kl 17 så vi åkte till Slättas idrottscenter istället för att spela där. Nähäpp då fanns det ingen bana där heller,, förutom squashbanan och njaa det är nog inte riktigt min grej.. Jag provade att spela squash på en idrottsdag på gymnasiet och jisses vad den bollen går snabbt. Ingenting för min reaktionsförmåga. Så gissa vad vi roade oss med istället för att piska fjäderbollar?


Anna har ockuperat min dator så nu har jag säkerligen massa virus på den ;)


Anna är glad över att vi är på väg upp till Lugnet för att spela badminton. Fjällfil och banan är bra laddning.


Jahapp här var vi mindre glada när vi inte fått någon bana att spela på. Nästa gång bör vi kanske boka innan...


Det slutade med att vi fick gymma på Slätta för 35 kr, studentpris, så om ni vill slipa musklerna i ett gym från 70-talet med tillhörande maskiner från detta årtionde så kan jag rekomendera Slättas fitnesscenter. Jag får panikångest när jag entrar ett gym men Anna hugger i från tårna.

Jag mår uppriktigt dåligt på den här bilden. Kallt var det också, fläktar överallt som fick svetten på kroppen att frysa till is,, eller nja man blev ju inte ens svettig för att det var så kallt :(
Vi gymmade i en timma och gymföraktet växte i kroppen på mig. Anna var så snäll och körde mig till Friskis så att jag kunde skutta runt lite på jympagolvet istället med alla andra hurtiga helgtränare, hehe vi kanske var ca 15 stycken. Man fick ju svängrum iaf. Hade jag inte varit så hungrig så hade jag säkert skuttat ut genom taket men shit mina dåliga vanor nu förtiden är inte att leka med. Angelica Karlsson det är inte okej att äta lunch kl 16.30!! Speciellt inte när man äter frukost kl 7... Utan mat i 9 timmar... Det förvånar mig inte ett dugg att energin är onekligen ganska låg. Och sen när man väl äter då blir man ju proppmätt på en gång så nu kan jag inte röra på mig längre.. bläää

Jag är så sjukligt trött! Karin och hennes kompisar ska baka peppakakor kl 19. De skulle ha gjort det på förmiddagen men det blev förskjutet... och jag som hade sett fram emot en kväll i lugn och ro framför teven... FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0