Morgonbestyr

Jag och Ida är så onaormalt morgonpigga, vi skulle kunna bli jättebra bönder för vi hade inte haft några problem med att gå upp kl 6 varje morgon och mjölka kossor och mocka skit. Jag vet dock inte om bondyrket skulle vara bra för min image. Fast fårbonde skulle jag ju kunna bli kanske,, hmm tål att tänkas på.
Nu ska jag se på julkalendern och äta frukost, jag ska äta gröt med äpple, banan och clementin i. Anna Skipper (Vickan) tyckte att jag skulle ändra mina fruskostvanor så jag köpte faktiskt filmjölk igår men jag är lite skeptisk, jag tror inte jag blir mätt av filmjölk. Av gröt står man sig minsann fram till lunch och lite till. Idag har jag faktiskt tänkt att äta lunch i skolan. Bra Angelica! Jag måste berömma mig själv för att jag bryter min dåliga vana att hoppa över lunchen. Jag ska plugga hela dagen idag igen, jag slutspurtar innan julen!


Ska jag bli bonde så behöver jag inte platta håret innan jobbet iaf. Kossorna skulle nog älska min lockiga lugg. Min lugg är så kort nu när jag klippt mig så den står rakt upp om jag inte plattar den. Kan någon köpa Björn Axéns Volume Master till mig i julklapp?



Det var så kallt på mitt rum så efter att jag duschat var jag tvungen att tända lite ljus. Ohlalalala jag är fräsch som en nyponros idag!
Uppdaterar när jag sitter på skolan! TJUPP!

Kommentarer
Postat av: Den riktiga bonntösen

haha nej men så var det nog ända roliga med att va bonde oxå.. måste dock påsta att får är betydligt sämre än kor.. så ska du bli, bli på riktigt;) tänkte försöka ordna en "farmen" 24 timmars i sommar när alla ni stackare får komma hem till mig å leka... det verkar behövas=) Hoppas dan blir bra...

2008-12-09 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0