Mörkerspårning

Det är då fasen vad mörkt det blir snabbt men jag måste verkligen ut på en långpromenad innan jag säckar ihop. Jag vill träna! Det känns som att varenda muskel i kroppen har förtvinat på mig. En veckas skidåkning i Sälen kommer göra susen för de förtvinade musklerna. Blåser gör det ute också men jag har satt på mig en töntig gammal randig mössa som jag hittade i en låda i hallen. Jag har dammsugit och putsat silverljusstaken, det är typ vad jag sysselsatt mig med idag, fattar inte vart dagarna tar vägen,, Christoffer den sömntutan vaknade nyss. Ikväll ska jag hjälpa pappa att handla julmat på Ica Maxi, om inte jag följer med finns risken att hälften blir glömt. Vi är inte så mycket för julmat i vår familj,, hehe vi spenderar nog mer pengar på godis och massa choklad för att inte tala om skumtomtar.

Nähäpp dags för promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0