No more MSN

Jag är beroende av msn, ett stressframkallande fenomen som gör att jag bokstavligt blir knäpp i huvudet. Utan att underdriva så är jag nog online 15 timmar om dygnet och det är en skräckförtjusning när konversationerna har disco på menyraden, ett oranget blinkande som skriker ut stress. Jag kommer älska den här dagen utan msn, allt kommer göras effektivt. Det tar dubbelt så långt tid att göra en inlämningsavgift när man är online, varannan mening i worddokumentet och varannan på msn, idag ska jag plugga som fan. Jag ska göra alla mina engelskauppgifter och så ska jag plugga på tentan som jag har på lördag.
Jag var tvungen att blocka Mr Z igår igen, han är ju helt jävla sanslös. Nej nej nej nej jag vill inte kramas med dig!! 30 sekunder efter att jag blockat honom skriver Sofia att Mr Z messat henne och frågat om hon ville hitta på nåt... En termin kvar sen flyttar han, jag ska fira med bolagets dyraste champange.

Idag ska jag vara med mig själv hela dagen och jag ska inte gå utanför dörren förrens jag ska träna ikväll. Jag ska gifta mig med Rödjackan i Kristinekyrkan kl 16.35, jag är lite osäker på vad jag ska ha på mig, men han gillar ju spetsbodyn så det kanske blir den... Jag vet inte ens om jag är redo för att gifta mig, men det här kanske är enda chansen i livet jag får. Jag har drömt ångestladdade drömmar hela natten. Sofia,, ge mig råd! What to do?


Jag glömde lägga upp den här bilden i måndags. Först tänkte jag låtsas att det var dagens bild vid min mysfrukost men ni hade troligtvis genomskådat mig på en gång. Förstår ni varför? Finn fem fel i bilden.
  
       
Igår hade Viktoria tårtkalas för hon fyllde år i söndags, hon bjöd på kuk och jordgubbschokladtårta.


Becca, min lilla apelsin var där och förgyllde min kväll. Vi har en framtid som radiopratare.


Rikard (bilden kräver ingen närmare presentation)


Sara, Jonna och Emelie var med på kalaset och grattade Vickan.

Pappa undrade vad jag önskar mig i julklapp, det är alltid lika svårt för jag är inte så materiell av mig, allt jag vill är bara att få mysa med familjen och äta 1 kilo skumtomtar.
Nu ska jag ta en kopp chaite och sen ska jag börja plugga. Jag ska få Ida till att tvinga hit Björn ikväll och se på Bonde söker fru, lite testestoron i stugan har ingen dött av :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0