Nyklippt

Tjoohooo!! Nu har jag varit och klippt mig! Det var välbehövligt om man säger så.
Ska åka till Borlänge ikväll på hemligt uppdrag. humhum
Imorgon har jag tenta, jag hade nästan glömt bort det. Karin ska ha pepparkaksbak med HIF här i morgon så man kan ju hoppas på lite pepparkakor när man kommer hem. Eller lite deg åtminstone... Om jag hinner ska jag spela badminton med Anna uppe på Lugnet,, skojsigt! Och så har jag blivit bjuden på fest hem till Rikard i Borlänge men jag får se om jag orkar ta mig dit, borde plugga egentligen. Helt plötsligt känns det som att jag har mängder att göra som jag bara skjuter på.. usch på mig!
Jag har en ny skidjacka, en limegrön från Rip Curl så nu kommer jag synas i backen! Det blir icke lätt för Kalle 8 år när jag svischar förbi honom som en grön marsipangris.



Och när ska jag hinna köpa julklappar?

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte att du är bjuden på fest hit också! Poppiiiis! :D

2008-12-05 @ 18:29:57
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0