Ohlalalala Darin

Jag har ätit frukost och ser på nyhetsmorgon. Darin står och trallar lite så här på morgonkvisten, jag visste inte att han levde längre för han varit så tyst de senaste åren. Haha Darin har gjort comeback och shit han är ju het!
Nämen vad skådar mitt öga, Markus Fagervall har entrat nyhetsmorgon, mannen som får Karins äggstockar att pulsera. Kan man vakna upp till något bättre att titta på?? Nja knappast. Sexigaste norrlänningen genom tiderna, mmm han är så åååhåhåhåhååå. Det blev lite mycket jordnötter för Markus igår efter att ha gått vidar till finalen i Stjärnor på is, jag kan nästan känna bakfyllan genom tv-rutan, men efter Markus och Johannas isnummer igår så förtjänar de att fira lite.

Det var superskönt att vakna idag utan att alarmet ringde i öronen på mig, dessutom så är mitt rum kliniskt rent efter min storstädning igår. Ohlalala jag har namnsdag idag! Congratulations!
Nu ska jag snart sätta igång med allt pluggande innan Idol börjar men först ska göra alla morgonrutiner på datorn, kolla facebook och läsa bloggar.

 
Om ni fick välja, Darin eller Markus? Pojke eller man skulle man ju också kunna välja mellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0