Påtryckningar

Jag visste inte att ni saknade mitt bloggande så fruktansvärt mycket :) Fick först ett sms av Ia som skrev att jag bloggade dåligt och sen skriver Sofia, BLOGGA!!!! Saken är den att i morse när jag skulle blogga så fungerade inte servern så jag fick smått panik och då tappade jag bloggsuget för resten av dagen :)
Men bara för att jag tycker om er så mycket så ska ni få en liten sammanfattning av dagen!!

Jag såg på julkalendern i morse och dra på trisso, den är ju hysteriskt rolig må jag säga. Min nya vana är att öppna chokladkalendern efter att jag ätit gröten... så idag har jag åh hej och hej och hej och hå jag har öppnat lucka nummer två två.  hehe jag bjöd på ett litet citat från lisebergskaninen i julkalendern "När karusellerna sover" Kommer ni ihåg den?
Jaaa och sen har jag i stort sett pluggat hela dagen, lite tentaplugg och lite engelska..
Och nu har jag varit på Vickans lilla födelsedagskalas, hon bjöd på massa kaloribomber och trevligt sällskap.... ÅÅååååå Becca jag har saknat dig!!

Imorgon ska jag ha en msn fri dag för jag har insett att jag spenderar allt för många timmar på msn nu för tiden. Jag kommer känna mig död och övergiven imorgon men det är för mitt eget bästa :) Inget msn,, men det finns ju ne chat på facebook....

Rödjackan borde tänka om,, vill du verkligen att jag ska ligga i sängen hela dagarna? jag kommer ju bli tjock! Kan jag inte få träna åtminstone 3 pass i veckan?? Ingen träning, inget sex, simple as that..

På torsdag ska jag på kåren för tredje gången den här terminen,, jag måste få en uppdatering av studentlivet.. Jag längtar redan efter att få pimpla vin med Carro.. Terese, du ska oxå vara med så det så!

Kommentarer
Postat av: rödjackan

jaja it´s a deal, men du får inte lämna Grycksbo

2008-12-02 @ 22:57:12
Postat av: Angelica

jag kommer älska att bo i grycksbo med dig!! men du tyker inte att du ska avslöja vem du är innan jag flyttar ihop med dig?

2008-12-02 @ 23:05:22
Postat av: Rödjackan

Men du vet ju vem jag är, röd jacka, mumin;)

2008-12-02 @ 23:10:37
Postat av: Angelica

du gör mig så sjukt förvirrad!!! jag är nog fan blond som inte fattar

2008-12-02 @ 23:18:38
Postat av: rödjackan

okej, vi gör såhär. Imorgon klockan 16.23 så står jag med en röd jacka vid de röda paprikorna på hemköp, möt mig där. Annars är detta slutet Angelica.

2008-12-02 @ 23:39:28
Postat av: Angelica

jag kommer vara där, var så säker på det. Jag hoppasjag inte blir besviken..

2008-12-02 @ 23:48:17
Postat av: Rödjackan

Vårt möte kommer att bli fantastiskt, tiden kommer att stå stilla och jag har bokat in en bröllopstid imorgon 16.35 i kristine kyrka så vi kan gå direkt dit från hemköp

2008-12-02 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0