Pluggdag

Hahahaha vad jag skrattade när jag läste kommentaren från Anna Skipper i mitt grötinlägg!! Är det du Sofia? Selleri på morgonen är nog inte riktigt min melodi :)
Idag ska jag blogga så lite som möjligt och ägna varje minut åt att plugga, jag måste varva engelskan med tjänstemarknadsföring så att jag inte tröttnar. Ska åka till Borlänge och plugga där och så ska jag träffa Vickan så att vi kan titta på seminarieuppgiften. Jag har avsagt mig mitt jobbpass idag så Becca får jobba istället för mig. Tack Beccapeck!
Fram till kl 17 ska jag plugga och sen ska jag hem, slänga i mig en banan innan danspasset på friskis. Bra slut på en pluggdag.
Nu måste jag platta håret för det står rakt upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0