Rädda mig

Näe usch jag är inte upplagd för att vara social idag.. det luktar pepparkakor i hela lägenheten efter deras julbak. Unge herr Trapp har tillverkat en dalahäst som sätter på en annan dalahäst,, ojoj det är konst det. Jag har stängt in mig på mitt rum, loggat ur msn och väntar på att det ska tystna där ute. Det finns både för och nackdelar med att ha rumskompisar, en är när någon av dom vill festa och någon annan inte vill festa. Det blev tyvärr inte mycket tittande på Stjärnor på is för mig för det spelades musik här istället men jag kan ju se på reprisen imorgon istället då kanske.. Anna, när du flyttar hit så får vi matcha in vårat partyhumör så inte den ena blir lidande :)
Jag är fånge på mitt egna rum, tur att det är nystädat iaf annars hade jag nog fått klaustrofobi. Överväger nästan att logga in på msn igen för det händer inget på facebook. Jag skulle vilja se på programmet om Britney Spears kl 22.35, om 15 min med andra ord,, jag tror de ska gå snart så då blir det lunga här.

Jag är lite småirriterad på en person men jag vet inte hur jag ska lägga fram det snyggt så att hon inte missförstår mig.. Sättet hon beter sig på är inte helt okej, jag vet inte om hon jävlas med A, B eller C eller bara leker med elden lite.. Näe jag får nog ta tag i det så att jag får rätsida på saken.. Olösta problem är energikrävande.



Den här bilden är tagen när jag och Becca var i Säfsen förra vintern och åkte skidor. Vi fick gratis skidhyra, liftkort, stuga och skolans bil för att dela ut enkäter till längdskidåkare. Vi var inte helt säkra på om det var okej att röka vid stugan. Bilden säger ju sitt liksom.


Det verkar som att de börjar ta på sig skorna där ute nu, nästan helt tyst ju.

Kommentarer
Postat av: Elin

underbar bild!

2008-12-07 @ 10:00:53
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0