Sälen: Ekorrdöd och ett glas vitt

Nu är vi här! Eller okej vi har varit här sen kl halv 12. Vansinnesfärden gick helt okej bortsett från att unge Herr Forsberg kraschade en ekorre. Jag grät en liten skvätt och skänkte en tanke till fröken ekorre. Planen var att vara framme i Sälen kl 10 så jag var ju illa tvungen att gå upp omänskligt tidigt för Danne och Vickan skulle hämta mig kl halv 8.. Hmm det är nog inte bara Thommie som är tidsoptimist,, host host Vickan och Danne.
Några åk har vi iaf hunnit med och nu sitter vi i stugan och skriver inköpslista, det ska tydligen handlas nu. Allt jag behöver är ett glas vitt att sippra på :)
Vi åt världens dyraste lunch idag, köttfärssås för 99 kr, jag älskar att vara student och leva på csn.
Var är min slav när jag behöver den som mest? Jag skulle behöva någon som bäddar min säng, masserar mina fötter och fyller på mitt glas, CSN, eller hur var det? Nähäpp om man skulle vara lite social..



Rikard, Danne och Vickan

Christopher håller på att lära sig åka snowboard. Hur det går? Jo, bilden säger väl sitt.
  
Lunch på värdshuset


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0