Sälen: Ingen musik

Men vafan är musiken när jag behöver den som mest???? Gah vad är detta, massa dönickar utan partyhumör!!! Jag har svettats som en turk i bastun och gjort en snöängel i snön och är på partyhumör och alla andra ser på two and a half man på tv... suuuuug!!!!! Vickan har spetsat min päroncider me sprit och redbull, smakar som hallon,,,mmmmmmmmmmmmmm!!!!!! Jag och Rikard har kollat in grannarna,, dugliga blev omdömet. Men åååååååå sluta va så tråkiga nu!!!! Det här är typ värre än Harrys i Falun... Nähäpp jag får väl joina de andra i soffan och äta chips :( Eller så går jag och lägger mig så att jag är pigg och alert imorgon.. håll tummarna för att mina kära Sälenvänner håller uppe lågan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha men va fan, de får väl passa på om du e på partyhumör! Eller så vet de hur det slutar....att du blir aspackad och går och lägger dig, bitter på allt och alla;) haha

2008-12-30 @ 00:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0