Seperationsångest

Jag tycker det är lika jobbigt varje gång när någon flyttar. När jag kommer tillbaka så har Ida flyttat ut, jag tycker det är jättetråkigt verkligen för Ida är så sjukt skön. Det sved i tårkanalerna på mig när hon åkte hem till Jämtland idag och jag var tvungen att gråta en liten skvätt, snyft snyft. Ida!!! Jag kommer sakna ditt hurtiga morgonhumör och dina kåtslag! Buuhuuu!! Jag har fått den stora äran att bli inbjuden på Idas examensfest 16 Januari, det ska bli kanonkul! Jag har redan börjat spåna på vad jag ska ge henne i present,, kanske en träfitta som passar till hennes träkuk?

Nu sitter jag återigen på tåget till Mjölby, måste tyvärr byta i Hallsberg denna gången, det känns inte som jag gjort annat än åkt tåg den här terminen. Det ska bli kul att komma hem! Jag fick pepparkaksdeg av Karin så nu ska jag tvinga Christoffer att baka med mig,, haha. Jag ska göra massa hjärtan och skiriva namnen på alla mina älskare, Rödjackan bland annat och alla mina killkompisar som jag är kär i.
Den här gången ska jag inte blogga vid varje station så ni behöver inte oroa er :) jag ska läsa en bok och dricka julmust, och ja kanske msna lite oxå, men endast väldigt lite.. Jag ska vara offline typ hela veckan som jag är hemma, jag ska bara mysa lite med familjen och gå långa promenader i skogen. Lovely!

Nu har jag påtryckningar från Sofia att jag måste skynda mig blogga klart! Åh fick ett mms av Ia på en bild på Amber som kryper, sött!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0