Spinning, glögg och snö

Jag ser det snöa, jag ser det snöa, det var väl roligt hurra!!!!! Jag älskar snö! Hoppas det är lika mycket snö i Gränna som här, med det är det säkerligen inte.. klockan är kvart över 9 och jag har redan hunnit med massvis, eller iaf tränat spinning, duchat och sminkat mig, ätit frulle på friskis, åkt buss till Borlänge, målat naglarna och nu sitter jag här och på skolan och dricker glögg. Det har varit luciatåg nere i repan så det bjuds på glögg, pepparkakor och saffransbullar., Kul när det händer lite.. Jag var överlycklig att det fanns en spinningscykel kvar åt mig :) Hade tänkt att spinna i eftermiddag annars men nu behöver jag ju inte det, har svettats tillräckligt tycker jag.

Tack skolan för glöggen!! jag har slängt i massor med russin och mandlar, ohlalalala

Nu ska jag slöplugga lite, orkar inte vara så ambitiös idag, det räcker med att jag var det igår. Seminarie i engelska kl 1 men innan det ska vi ha möte om TUR-mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0