Ta tag i dagen

Men jag orkar verkligen inte, jag sitter så bra här i fåtöljen framför teven med laptopen i knät. Till råga på allt har jag träningsvärk i mina lår, det är störtskönt. Hade det inte regnat så hade jag gått ut på en bensträckare men vädret är verkligen skit. Det känns som att jag måste göra något snart innan jag blir knäpp, kanske borde kolla i mina gömmor om jag har något jag borde ta med mig upp till Falun. Vi ska inte åka till Ryhov (sjukhuset i jönköping) förrens vid kl 2, fast det är ju visserligen bara tre timmar kvar. Jag sov riktigt länge idag, till kl halv 10 och det är sent för att vara mig. Imorgon ska jag tvinga Christoffer att shoppa julklappar med mig på A6 :) Jag kommer älska alla köer och Christoffer kommer haverera. Jag har inte en aning om vad jag ska köpa för julklappar förutom till pappa som bara önskat sig teskedar,, tråkmåns! Alla julklappar ligger gömda inne på pappas rum, jag är onekligen ganska nyfiken men jag får hålla mig tills tomten kommer! Ja vi har fortfarande tomte, ni får ju tänka på att Johan är ju faktiskt bara 17 år.


Igår var det mys i soffan med småbröderna, Johan och Christoffer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha dina bröder måste älska att du är hemma och drar med dem ut på äventyr:)

2008-12-20 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0